Sınaq Qiymətləndirilməsinin metodika (kurikulum) bölməsi ilə bağlı əlavə nümunəvi testlər

1)Dərslik komplekti hansılardır?
1.Dərslik      2.Bölmə   3.valideyin üçün tövsiyyələr   4.Müəllim üçün vəsait
5.Şagirdin iş dəftəri      6.Şəkil illüstrasiya       7.Tədris vahidi.

a)1,4,5                    b)3,6,7            c)1,2,3               d)4,5,7.
2 )Prespektiv planlaşdırma aparmaq məqsədilə müəllim üçün zəruri hesab edilən bacarıqlar hansılardır?
1. Məzmun standartlarına əsasən tədris vahidi və mövzular üzrə dəqiqləşmələr aparmaq
2. Alt-standartlarsiniflər üzrə dəyişilir və mürəkkəbləşir.
3. Tədris vahidlərinin və mövzuların ardıcıllığını müəyyənləşdirmək.
4. İnteqrasiya imkanlarını müəyyən etmək.
5. Təlim məqsədinə görə məqsədyönlü vaxt bölgüsü aparmaq.
6. Təlim məqsədlərinə görə nailiyyətlərin qiymətləndirilməsinin növlərini müəyyənləşdirmək.
7. Taksonomiyalar üzrə bilik komponenti dərinləşir (söz-cümlə-mətn),fəaliyyət komponenti mürəkkəbləşir (idrak səviyyələri artır).
8. Əlavə resuruslar seçmək
a)1,3,4,5,7,8         b)1,2,3,4,5,8       c)1,3,4,5,6,8        d)2,3,4,6,7,8

3)Blumun Taksonomiyası nəzəriyyəsinə görə dərketmənin Səviyyələri hansıdır?
A) 1)Bilik   2)Qavrama   3)Tətbiq         4 ) Təhlil                      5)Sintez                6) Qiymətləndirmə
B) 1)Bilik   2)Tətbiq        3)Təhlil                4)Qiymətləndirmə       5)Sintez
C) 1)Bilik   2)Təhlil        3)Sintez     4)Tətbiq         2) Qiymətləndirmə
Ç) 1)Bilik   2)Qavrama   6) Qiymətləndirmə
D) 1)Bilik   2)Tətbiq         3)Qavrama             4)  Təhlil          5)Sintez          6) Qiymətləndirmə
 

 4 )Fəal təlim nəyə əsaslanır?
A) Təfəkkürün inkişafına. Təfəkkürün müstəqillik və sərbəstliyinə. Əməkdaşlığa.
B) Biliklərin yaradıcı tətbiqinə. Şagirdin fəal dərketmə mövqeyinə. Problemli şəraitin yaranmasına.
C) Biliklərin müstəqil əldə edilməsi üçün şəraitin yaradılmasına.
Ç) Heç birinə.
D) Hamısına.

5 )Kurrikulumda məzmun standartı nədir?
a. şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək üçün konkret ölçülərdir.
b. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
c. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
d. yalnız şagird fəaliyyətinin mərhələlərini əhatə edir
 6)Aşağıdakılardan hansı təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsiplərinə aid deyil?
a) humanistlik
b) demokratiklik
c) bərabərlik
d) şəxsiyyətlik
e) inteqrasiya

 7)HANSI CAVAB FƏAL TƏLİMİN MOTİVASİYA MƏRHƏLƏSİNİN HİSSƏLƏRİNİN DÜZGÜN ARDICILLIĞINI ƏKS ETDİRİR?
A) Problemi qoymaq üçün sual və ya tapşırıq verilir, yönəldici suallar təklif olunur, tədqiqat sualı çıxarılır, fərziyyələr irəli sürülür.
B) Fərziyyələr irəli sürülür, problemi qoymaq üçün sual və ya tapşırıq verilir, tədqiqat sualı çıxarılır, yönəldici suallar təklif olunur.
C) Yönəldici suallar təklif olunur, tədqiqat sualı çıxarılır, problemi qoymaq üçün sual və ya tapşırıq verilir, fərziyyələr irəli sürülür.
D) Tədqiqat sualı müəyyən edilir, fərziyyələr irəli sürülür, yönəldici suallar təklif olunur.
E) Problemi qoymaq üçün sual və ya tapşırıq verilir, fərziyyələr irəli sürülür, yönəldici suallar təklif olunur, tədqiqat sualı çıxarılır.

 8)Yanlış variantı müəyyən edin:
A) Alt-standartın fəaliyyət komponenti təlimin strategiyalarını müəyyən etməyə kömək edir.
B) Alt-standartın bilik komponenti mövzunu müəyyən etməyə kömək edir.
C) Deklarativ bilik növü hər hansı bir anlayışın tərkib hissələrinin dərk edilməsini əhatə edir.
D) Kontekstual bilik hər hansı prosesdə əldə edilən yeni informasiya və ya müəyyən informasiyalara tətbiq edildikdə yeni məna alan proseslər kimi dəyərləndirməsidir.
E) Prosedural bilik məlumat xarakterli biliklərdir.

9)Müəllimin innovativ fəaliyyətinə aid deyil:
A) İnnovativ təlim və informasiya texnologiyalarını tətbiq edir.
B) İnnovativ yanaşmalar əsasında peşə fəaliyyətini daim təkmilləşdirməyə səy göstərir.
C) Pedaqoji prosesə yeni yanaşmalar əsasında səmərəli təlim üsulları yaradır.
D) İnkişafetdirici, diferensial və inteqrativ yanaşmaları tətbiq edir.
E) Təlim proresində şagirdə obyekt kimi yanaşır.

10 )Pedaqoji texnologiya:
A) Öyrənilən elm sahəsində ideyalar məcmusu.
B) Pedaqoji prosesə texnoloji proses kimi yanaşılması, son nəticəyə nailolma əməliyyatlarının ardıcıllığı.
C) Tərbiyə məsələlərinə nəzəri yanaşmaların məcmusu.
D) Bütün cavablar doğrudur.
E) Düzgün cavab yoxdur.
11)Adətən mən iş görmək istəyən zaman ...
A) Əvvəl işi görüb sonra həmin iş barəsində düşünürəm.
B) İşi görə - görə işin nəticəsi barədə fikirləşirəm.
C) İş bitəndənsonranəticəsinə baxıram.
D) Əvvəl nəticəsini düşünürəm.
E) Çox vaxt nəticəsini düşünürəm.

12 ) Aşağıdakılardan hansı iş forması deyil?
a)cütlərlə
b)fərdi
c)müzakirə
d)kollektiv
13) Aşağıdakı anlayışlardan hansı fənn kurrikulumuna aid deyil?
a)Məzmun standartı
b)Məzmun xətti
c)ümumi təlim nəticələri
d)həftəlik dərs saatlarının miqdarı

FİZİKANI SEVMƏYƏ NƏ ƏNGƏL OLUR?


Şagirdlər  arasında " sevmədiyin fənn  hansıdır?"  sorğusunu aparsaq , əminəm ki ,əksəriyyəti ilk  olaraq "fizika,kimya .." deyəcəkdir.
     Bir  fizika müəllimi  olaraq, bu  sual  məni  həmişə  düşündürüb.Niyə  şagirdlərin fizikaya  olan marağı  və  sevgisi  olduqca  zəifdir.
     Şəxsi  qənaətim  belədir:
 *Şagirdlər  arasında  əvvəlcədən səhv düşüncə  yaradılır: fizika çətindir,qəlizdir və  fizika  müəllimləri

ENERJİ MARAĞI


  • Enerji   yunan sözü   olub   ,Energeia   sözündəndir.

  • Enerjilərin  bir   çoxu  kinetik  və   ya  potensial  enerji   halındadır.

      
  • Ümumilikdə   enerjilər  bunlardır  :  istilik

    enerjisi  ,  kimyəvi  enerji  ,  səs enerjisi,

      atom  enerjisi  ,geotermal  enerji ,

GÜNƏŞ BATAREYASINDAN MƏSCİD

               
 Kosovonun  Priştina şəhərində fasadı bütövlüklə günəş panelləri ilə qapalı olan unikal bir məscid proyekti inşa olunur. Paolo Venturellinin pyektini verdiyi məscid iki  fiqurdan  ibarətdir: birinci fiqur müqəddəs şəhər Məkkədəki Kəəbə daşının kub formasını  , ikinci kürə  forması  isə bütün  İslam aləmini simvollaşdırır.      Tikilinin kürəvari  formalı olması hesabına  məscid sutkanın istənililən  vaxtında tam  gücü  ilə müsəlmanların  istifadəsində olacaq.Priştin məscidinin  ibadət zalı  iki hissəyə ayrılacaq: birinci  hissə bazar ertəsindən cümə axşamı gününə kimi ,ziyarətçilərin sayının nisbətən az olduğu gönlər öçön nəzərdə tutulur;ikinci  hissə isə bazar günü və dini bayramlarda ziyarətçilər üçün açıq olacaq.İbadət zalında  qadınlar üşün nəzərdə tutulan balkonlar da  nəzərdə tutulub. Məscidin yuxarı mərtəbələrində sosilal ,ticari  və təhsil məqsədləri  üçün nəzərdə  tutulan məkanlar da olacaq. Bu  gunəş  batareyaları ilə  inşa olunacaq məscid  bütün Müsəlman  dünyası üçün xeyirli-uğurlu olsun,inşaallah. 
 

                     

BLUM TAKSONOMİYASINDA İFADƏLƏR

                                           
Keçəcəyiniz dərsin , mövzunun proramını tutarkən ,planını hazırlayarkən  aşağıda təqdim edəcəyim taksonomiya ifadələri siyahısını əl altında saxlayın.  Bu ifadələr öyrədəcəyiniz mövzunun nə qədər anlaşılmış olduğunu  aydınlaşdırmağa yardımçı ola bilər.  

BİLİK
Ayrıd etmə , təsvir etmə , şəkil çəkmə,tapmaq,aşkarlama , qeyd etmə ,siyahı tutma , sadalama ,adlandırma , sitat gətirmə ,xatırlatma , ardıcıl olaraq ,siz deyin , yazın və s.  
DƏRK ETMƏ
 Yekulaşdırma , ümumiləşdirmə ,nümayış etdirmə , müzakirə etmə ,sonlandırma ,izah etmə , xəbərdar etmə . ayrıd etmə , illüstasiya yaratma ,əvvəlcədən təxmin etmə ,kateqoriyalaşdırma ,hesabat vermə  və s.
TƏTBİQ ETMƏ
 Dəyişikliyi tətbiq etmə ,komanda seçmə ,təyin etmə ,müsahibəni səhnələşdirmə , hazırlama , yartma ,seçim etmə , rollu oyun ,tamaşa ,ümumi tətbiq etmə ,qrafiki təsvir ,məsələ həlli  və s.
ANALİZ
Analizi xarakterizə etmə ,klassifikasiyalaşdırma ,müqayisə etmə ,ziddiyyət yaratma ,debat ,nəticə çıxarma ,diaqqram qurma,differensiallaşdırma ,fərqləndirmə ,araşdırma ,xüsusiləşdirmə  və s.
SİNTEZ 
 Yazmaq ,quraşdırmaq ,yaratmaq ,proyekt vermə , işləmlər ,inteqrasiya etmə ,kəşf etmə , hazırlama ,təşkil etmə ,yerinə yetirmə ,planlaşdırmaq ,istehsal etmə ,təklif etmə  və s.
QİYMƏTLƏNDİRMƏ
Qiymət vermə ,təsdiq etmə ,seçmək ,tənqid etmə ,qərar vermə , özünü təsdiq etmə ,müdafiə etmə ,sübut etmə , kurs və s. 
Mənbə : ( www.teach-nology.com )

TAKSONOMİYA



  
Azərbaycan hökuməti 1999-cu ildə təsdiq olunmuş «AR-nın təhsil sahəsində İslahat Proqramına, Təhsil Nazirliyi tərəfindən hazırlanmış və müvafiq qaydada təsdiq olunmuş» Təhsil sektorunun inkişafı üzrə 10 illik (2003-2013–cü illər) Strateji plana əsaslanaraq təhsil sektorunda islahat həyata keçirilir.
Kurrikulum islahatı təhsil islahatının əsas istiqamətlərindən biridir.Bu sahədə görülmüş işlərin nəticəsi olaraq Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2006-cı il 30 oktyabr tarixli 233 nömrəli qərarı ilə «Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsilin Konsepsiyası (Milli Kurikulumu)» konseptual sənədi təsdiq edilmiş, onun əsasında fənn kurikulumları hazırlanmışdır. Burada fənnin məzmunu nəticəyönümlü yanaşma əsasında müəyyən olunmuş və əsas diqqət şagirdin nümayiş etdirməli olduğu fəaliyyətlərə yönəldilmişdir. Milli Kurikulum sənədinin, eləcə də fənn kurikulumların elmi- psixoloji əsasını təlim məqsədlərinin taksonomiyası təşkil edir.

FİZİKA DÜSTURLARI

VI SINIF FİZİKA KURİKULUMU

VI sinif

VI sinfin sonunda şagird:


• hadisələri (mexaniki, istilik, elektrik) fərqləndirir, onlara dair sadə məsələlər həll edir;
• materiyanın formalarını fərqləndirir, maddələrin aqreqat hallarını izah edir və sadə məsələlər həll edir;
• təbiətdəki əlaqəli sistemləri fərqləndirir və qarşılıqlı təsirə dair müşahidələrini izah edir;
• sadə təcrübələr aparır və ölçü cihazlarından təhlükəsiz istifadə edir;
• fiziki hadisələrə əsaslanan məişət qurğularından istifadə edir;
• fizika elminin inkişafında dünya alimlərinin roluna dair məlumatları təqdim edir.

Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar

1. Fiziki hadisələr, qanunauyğunluqlar, qanunlar.


Şagird:
1.1. Fiziki hadisələrə dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.1.1. Mexaniki, istilik, elektromaqnit hadisələrini fərqləndirir. 
1.1.2. Müxtəlif xarakterli fiziki hadisələrə dair sadə məsələlər həll edir.
1.1.3. Hərəkəti növlərinə görə qruplaşdırır.
1.1.4. Müxtəlif xarakterli təbiət hadisələrinə dair müşahidələrini təqdim edir.

2. Maddə və sahə, qarşılıqlı təsir, əlaqəli sistemlər.

Şagird:
2.1. Materiyanın formalarına dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir
2.1.1. Maddələri quruluşuna (aqreqat hallarına) görə fərqləndirir.
2.1.2. Materiyanın formalarını fərqləndirir.
2.1.3. Materiyanın formalarına dair müşahidələrini sadə şəkildə təqdim edir.
2.1.4. Maddələrin quruluşuna (aqreqat hallarına) dair sadə məsələlər həll edir.

2.2. Təbiətdəki əlaqəli sistemlərdə qarşılıqlı təsiri mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Təbiətdəki əlaqəli sistemləri və qarşılıqlı təsirləri fərqləndirir.
2.2.2. Təbiətdəki qarşılıqlı təsirə dair müşahidələrini təqdim edir.

3. Eksperimental fizika və müasir həyat.

Şagird:
3.1. Təcrübələr aparır, nəticələri təqdim edir.
3.1.1. Sadə ölçü cihazlarından istifadə edir.
3.1.2. Sadə təcrübələr aparır, nəticələrini təqdim edir.

3.2. Müasir həyatın inkişafında fizika elminin rolunu mənimsədiyini nümayiş etdirir.
3.2.1. İş prinsipi fiziki hadisələrə əsaslanan məişət qurğularından istifadə edir.
3.2.2. Fizika elminin inkişafında dünya alimlərinin roluna dair sadə məlumatı təqdim edir.

MÖHTƏŞƏM FİZİKA TƏCRÜBƏ NÜMAYİŞLƏRİ

Latest Video
                                                                                   
ŞouTarix müddət Nümayişın adı  Flash/iOS  WMV  
302/17/1358:0730th Season CelebrationPlayPlay WMV
292/19/12    58:40Physics of the Wisconsin Idea   PlayPlay WMV
283/26/1158:36Physics of the ArtsPlayPlay WMV
272/23/1056:39Physics of SportsPlayPlay WMV
262/15/0959:10Physics of the CosmosPlayPlay WMV
253/09/0858:5625th Season CelebrationPlayPlay WMV
242/18/0758:28Physics of WaterPlayPlay WMV
232/19/0657:48Celebration of New Lecture HallPlayPlay WMV
222/20/0558:56World Year of PhysicsPlayPlay WMV
212/15/0458:20States of MatterPlayPlay WMV
202/16/0357:51Twentieth Season CelebrationPlayPlay WMV
192/17/0257:26Physics of TransportationPlayPlay WMV
182/18/0158:15Physics of the 21st CenturyPlayPlay WMV
172/20/0057:59Physics of the New MillenniumPlayPlay WMV
162/21/9959:06Physics of the Late 1800sPlayPlay WMV
152/15/9858:43Fifteenth Season CelebrationPlayPlay WMV
142/16/9755:23Physics of FlyingPlayPlay WMV
132/18/9658:15Classical PhysicsPlayPlay WMV
122/19/9557:30Physics of EnergyPlayPlay WMV
112/20/9457:15Physics of the BodyPlayPlay WMV
102/21/9358:46Tenth Season CelebrationPlayPlay WMV
92/23/9258:46Physics of the WeatherPlayPlay WMV
82/17/9158:58Modern PhysicsPlayPlay WMV
72/18/9058:46Chaos and RandomnessPlayPlay WMV
62/19/8958:46Classical PhysicsPlayPlay WMV
56/24/8828:46Wonders of SoundPlayPlay WMV
42/21/8858:46Classical PhysicsPlayPlay WMV
32/15/8758:46Classical PhysicsPlayPlay WMV
26/03/8651:35Classical PhysicsPlayPlay WMV
12/11/8654:33Classical PhysicsPlayPlay WMV